به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نمازجمعه ابهر با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22بهمن، افزود: حضور کم نظیر ملت ایران در راهپیمایی امسال، آن هم در شرایطی که مقامات آمریکایی با گزافه گویی، سخن از پایان عمر انقلاب اسلامی ایران سر می دادند بسیار حائز اهمیت بود و می توان گفت که ملت با بصیرت ایران چشم دشمن را با این حضور خود کور کردند و همه نقشه‏ های آن‏ها نقش برآب شد.
وی ادامه داد: دشمن محاسبه کرده بود با تحریم‌ هایی که به قول ترامپ تاکنون علیه هیچ کسی وضع نشده و سوءاستفاده از مشکلات اقتصادی مردم می‌ تواند راهپیمایی مهم و حساس این روز را از رونق بیندازد البته، این فقط تصور و محاسبه دشمنان بیرونی نبود که غلط از آب درآمد برخی در داخل هم دچار ‌اشتباه محاسباتی شده و تصور می‌کردند 22 بهمن امسال، مردم به نشانه اعتراض به گرانی، حضور کم رنگی خواهند داشت که مردم این محاسبات را بر‌ هم زدند.
حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد: انقلاب ما دیروز در میان تمام نامردی ‌ها، تحریم ‌ها، هجمه‌ ها، دشمنی ‌ها و فشارها‌ گام ‌های بلند خود را به سوی قله سرافرازی ادامه داد و چهل ساله شد.
وی تأکید کرد: کاستن از مشکلات اقتصادی و بیکاری، انتظار زیادی نیست و رسیدن به این هدف هم کار سختی نیست، وضعیت امروز حاصل چشم دوختن به دستان دشمن است.
خطیب نماز جمعه ابهر خاطرنشان کرد: با داشتن چنین مردمی پیمودن قله‌ های پیشرفت کار سختی نیست دیروز با کمک همین مردم بینی دشمن به خاک‌ مالیده شد و با کمک همین مردم می ‌توانیم از این مرحله نیز به‌ خوبی عبور کنیم.
حجت الاسلام رحیمی به بیانیه بسیار مهم و راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند منان را به‏ خاطر نعمت برخورداری از وجود چنین رهبری حکیم، دانا و آینده نگر شکرگزار باشیم.
وی به شهادت جمعی از پاسداران در حادثه تروریستی زاهدان اشاره کرد و ضمن محکوم کردن این حادثه، بیان کرد: خاک گلگون ایران زمین دوباره به خون فرزندان رشیدش رنگین شد و جمعی از پاسداران حافظ امنیت میهن بدست کوردلان که بویی از انسانیت نبرده و عوامل اربابان تروریست پرور خود را اجرا می کنند به شهادت رسیدند.
حجت الاسلام رحیمی یادآور شد: همزمانی این جنایت آشکار و گرد هم آمدن بدخواهان مردم ایران در ورشو بر ملا کننده خباثت نهفته در افکار و اعمال حامیان تروریسم سازمان یافته در منطقه است که چشم دیدن وحدت و همبستگی ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارند.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.