مسعود علیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان تامین اجتماعی از پیشتازان استفاده از امکانات رایانه فناوری های نوین در ارائه خدمات نوین کشورمحسوب می شود که از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید و با هدف تحقق تامین اجتماعی الکترونیک گامهای مهمی برداشته است.
وی اظهار داشت: هم اکنون این سازمان در سطح کشور و این استان توسعه خدمات غیر حضوری را در اولویت برنامه ای خود قرار داده و این هدف با افزایش رضایتمندی مخاطبان و کاهش هزینه های مستقیم و غیر مستقیم بوده است.
این مسئول ادامه داد: بر این اساس توسعه خدمات غیر حضوری در این استان به کاهش 57 هزار نفری ارباب رجوع از بین 65 هزار مراجعه کننده به شعب تامین اجتماعی این استان منجرشده و همین عملکرد مناسب منجر به کسب رتبه نخست در سطح کشور در سه دوره متوالی گذشته شده است.
وی بیان کرد: یکی از خدمات مهم این سازمان سرویس دریافت غیر حضوری دفترچه درمانی است و بیمه شدگان و مستمری بگیران در صورت تمایل برای دریافت این نوع خدمات می توانند به مراجعه به آدرس الکترونیکی https//crm.tamin.ir و تکیمل اطلاعاتی درخواستی دفترچه درمانی را در منزل یا محل کار خود دریافت کنند.
علیاری افزود:یکی ازسرویس های دریافت اینترنتی سازمان دریافت لیست حق بیمه کارفرمایان است و بر این اساس متقاضیان می توان به مراجعه به نشانی www.samt.tamin.ir برای سهولت لیست بیمه شدگان کارگاهها برای کار فرمایان طراحی شده که این امر تاثیر بسزایی بر درآمد این سازمان و ارائه بموقع لیست بیمه شدگان و پرداخت حق بیمه داشته است.
به گفته وی، در این سرویس امکان پرداخت حق بیمه برخط ب استفاده از کارتهای عضو شتاب نیز برای کارفرمایان فراهم شده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون حدود 53 درصد جمعیت این استان تحت پوشش تامین اجتماعی استان قرار دارند و ماهیانه چیزی در حدود 700 میلیارد رالب در قالب تعهدات بلند و کوتاه مدت پرداخت می کند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.