دکتر اصغر جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک مادر باردار سلطانیه ای پس از آغاز درد زایمان برای انجام اقدامات درمانی به درمانگاه مراجعه کرده به دلیل نزدیکی زمان زایمان به همراه به ماما با آمبولانس اورژانس این شهر به مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی زنجان اعزام شد.
وی اظهار داشت: بر این اساس حین انتقال مادر باردار به مرکز درمانی و افزایش درد زایمان، نوزاد پسر در آمبولانس چشم به جهان گشود که هم اکنون نیز هر دو در سلامت کامل هستند.
جعفری همچنین از نجان بیمار دچار قطع شدگی دست و انتقال ان از طریق اورژانس هوایی زنجان به مرکز تخصصی و فوق تخصصی آیت االله موسوی زنجان خبر داد و افزود: این مرد 49 ساله از ناحیه دست راست به علت کار با دستگاه یونجه و علف خرد کن دچار آسیب شده بود.
وی اضافه کرد: پس از اعزام پرسنل پایگاه اورژانس به محل حادثه در روستای تخته یورد ماهنشان با توجه به نیاز فوری به دریافت خدمات درمانی تخصصی و انتقال فرد حادثه دیده، بالگرد اورژانس هوایی به پرواز درآمد.
این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت مصدوم، اورژانس هوایی در منطقه حصار مصدوم را تحویل گرفت و مصدوم در کمترین زمان ممکن به مرکز درمانی یاد شده منتقل شد.
به گزارش ایرنا،مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان با 55 پایگاه اورژانس شامل 17 پایگاه شهری، 37 پایگاه جاده ای و یک اورژانس هوایی و تعداد 400 نفر از کارمندان فوریت های پزشکی بصورت شبانه روزی به مردم خدمات رسانی کند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.