به گزارش ایرنا، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر، روز چهارشنبه در حاشیه این مجمع در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: صندوق توسعه کشاورزی ابهر با حمایت سازمان جهاد کشاورزی استان، شرکت مادر تخصصی وزارت جهاد کشاورزی، مسئولان شهرستان و مشارکت تولیدکنندگان شهرستان تاسیس شد.
مجید قزوینیان افزود: این شرکت به عنوان پنجاه و نهمین صندوق کشاورزی شهرستانی و به منظور حمایت و پشتیبانی از کشاورزان شهرستان راه اندازی شد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صندوق های استانی با محدودیت عضویت بهره برداران خرد و حقیقی مواجه هستند، با گسترش صندوق توسعه کشاورزی در شهرستان ها، از طریق این صندوق ها همه بهره برداران حقیقی و حقوقی از خدمات مالی و اعتباری کم بهره آن بهره مند خواهند شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر افزود: صندوق های حمایت موجب انسجام در تصمیم گیری های اقتصادی سهامداران می شود و الگوهای خدمت متفاوتی به سهامداران ارائه می دهد که زنجیره های تولید و خدمت یکی از آنها خواهد بود.
در مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی ابهر که با حضور صاحبان سهام، فرماندار، امام جمعه ابهر و علیرضا اشرفی عضو هیات مدیره و داریوش اعرابی مدیر امور مجامع و نمایندگان شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی ابهر برگزار شد، اعضای هیات مدیره و بازرسان شرکت نیز انتخاب شدند.
6085/9556
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.