حسین سلطانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دمای هوای زنجان در 24 ساعت گذشته منفی 9 درجه و گرماب منفی 14 درجه به عنوان سردترین و همچنین آببر با 12 درجه نیز گرمترین شهر زنجان ثبت شد.
وی اظهار داشت: امروز و فردا وضعیت جوی استان نسبتا صاف، گاهی ابری و پایدار خواهد بود، اما سامانه بارشی جدیدی که آخر این هفته وارد زنجان خواهد شد، بیشتر به صورت بارش باران خواهد بود.
سلطانی خاطرنشان کرد: البته در برخی ارتفاعات به خاطر سرمای هوا در آن مناطق امکان باراش برف وجود دارد، بیشتر بارش ها نیز پراکنده خواهد بود و روز جمعه و شنبه این بارش ها با حجم بیشتری ادامه خواهد داشت.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان اظهار داشت: در این هفته در برخی مناطق شاهد وزش باد خواهیم بود، پیش بینی ها نشان از وزش باد با سرعت حداکثر 40 کیلیومتری در استان دارد.
به گزارش ایرنا، به خاطر قرار گرفتن در فصل سرما همواره رانندگانی که قصد سفر به شهرهای مختلف را دارند، ضروری است تا لوازم و تجهیزات مورد نیاز را همراه داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.
بر اساس آمار اعلام شده شرکت آب منطقه ای استان زنجان میزان بارندگی در زنجان در سال آبی 97-98 تا ابتدای هفته جاری سیزدهم بهمن 201 میلیمتر بوده است.
بارندگی ها در دراز مدت 126.3 میلیمتر ثبت گردیده که امسال در قیاس با بارش های دراز مدت 44 درصد افزایش یافته است.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.