به گزارش ایرنا، هدایت صفری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 75 واحد مسکن احداثی برای مددجویان روستایی و 55 واحد مسکن شهری به افراد تحت حمایت کمیته امداد استان واگذار می شود.
وی اظهار داشت: خدمات مسکن ارائه ‌شده به خانوارهای تحت حمایت این نهاد با رویکرد توانمندسازی جامعه هدف انجام می‌شود که این مهم در سال های گذشته نمود بیشتری یافته است.
این مسئول ادامه داد: خدمات کمیته امداد در بخش مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد به‌ منظور اثربخش شدن سایر خدمات و بر اساس نیاز سنجی انجام ‌شده به جامعه هدف ارائه می‌شود.
صفری خاطرنشان کرد: خدمات مسکن این نهاد در بخش‌های مختلف بر اساس اولویت‌ به گروههای هدف ارائه می شود که در قالب تعمیرات جزئی و کلی، اخذ انشعاب آب، برق، گاز و همچنین بهسازی و مقاوم‌سازی واحد روستایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.
وی اضافه کرد: طی 10 ماهه امسال یکهزار و 592فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان ایجاد شد که این تعدادشغل با رویکرد طرح های نو ودانش بنیان بوده است.
به گفته این مسئول برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی بیش از 25 میلیارد و 488 میلیون تومان از محل منابع داخلی این نهاد و بانک های استان پرداخت‌شده است.
به گزارش ایرنا، 28 هزار 318 خانوار با جمعیت 54 هزار و 980 نفر از خدمات این نهاد درقالب کمک معیشت بگیر وغیر کمک معیشت بگیردر استان بهره مند هستند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.