«محمدرضا سمیعی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گازرسانی به تمامی این واحدها پس از پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی انجام گرفته و 100 درصد شهرک ها و نواحی صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
وی ادامه داد: گاز رسانی به یکهزار و 910 واحد صنعتی و تولیدی در استان مرکزی در راستای کاهش آلودگی هوای استان و حمایت از کالای ایرانی در دولت تدبیر و امید انجام شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی خاطرنشان کرد: تامین حداکثری سوخت گاز نیروگاه شازند و کوره های آجرپزی و جایگاه های سی ان جی نیز از دیگر اقدام های انجام شده در مدت پنج سال گذشته در راستای کاهش آلودگی هوای استان بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: 111 هزار و 797 مشترک در 940 روستای این استان در چهل سال انقلاب اسلامی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند که بهره مندی آن ها از گاز طبیعی نسبت به سال 57 افزایش 100 درصدی داشته است.
سمیعی ادامه داد: 295 روستا در دولت تدبیر و امید در راستای افزایش سطح رفاه نسبی و رضایتمندی مردم انجام شده است.
وی افزود: پوشش گاز رسانی 99 درصدی خانوارهای استان مرکزی، تامین مستمر گاز و ارائه خدمات به بیش از 540 هزار مشترک و تبدیل استان به استان سبز از دیگر اقدام های انجام شده در چهار دهه گذشته با هدف افزایش سطح رفاه نسبی در سطح جامعه و کاهش آلودگی هوا بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: پیاده سازی الگوی تعالی سازمانی و استقرار سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) نیز با هدف تکریم ارباب رجوع و افزایش کیفی خدمات نیز پس از انقلاب اسلامی در شرکت گاز این استان انجام شده است.
سمیعی خاطرنشان کرد: راه اندازی میز خدمت در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی و مصرف کننده، صدور آنی قبوض گاز درب منازل و قابلیت پرداخت آنی، استفاده از کنتور های هوشمند در برای افزایش رفاه مشترکان نیز از دیگر اقدام های شرکت گاز استان مرکزی در دولت تدبیر و امید و پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
استان مرکزی با مساحتی معادل 29 هزار و 530 کیلومتر مربع حدود یک و 82 صدم درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده و بر اساس آخرین تقسیمات کشوری، این استان دارای 12 شهرستان، 23 بخش، 32 شهر، 66 دهستان، یک هزار و 394 آبادی دارای سکنه است.
بیش از 2 هزار و 800 واحد صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند که 2 هزار واحد آن، در زمره صنایع کوچک و متوسط قرار دارند.
100 در صد شهرها و 99 درصد از روستاهای استان مرکزی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.