به گزارش ایرنا، ججت الاسلام کاظم صدیقی شامگاه شنبه در جمع مردم شهرستان ابهر ضمن مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه افزود: اگر حکومت شاه می ماند کشور تجزیه می شد همان‌گونه که در زمان پهلوی بحرین از کشور جدا شد تجزیه چندین استان دیگر نیز برنامه ریزی شده بود.
وی اظهار داشت: دشمن از راه شبکه‌های اجتماعی ناامنی، بد اخلاقی، بی دینی و بی اعتمادی را رواج داده و بدتر همه این‌ها یاس و ناامیدی را تزریق می‌ کنند و آینده را تاریک نشان می‌دهند.
امام جمعه موقت تهران با انتقاد از مسئولان در مدیریت فضای مجازی، بیان کرد: چرا مسئولان شبکه های اجتماعی داخلی را رواج نمی دهند و از واردات بی رویه و غیرضروری جلو گیری نمی کنند.
صدیقی خاطرنشان کرد: فقط آمریکایی ها از حکومت اسلامی هراس ندارند، امروز ناتوی تبلیغاتی دشمن پیشرفت های مادی به ظاهر چشمگیر غرب را بهشت موعود و تامین کننده نیاز های بشر معروفی می کند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به سیره و نحوه مبارزه امام خمینی (ره)، تصریح کرد: امام انسان عادی نبود و روزی که انقلاب می کرد کسی را جز خدا و مردم نداشت و اساس انقلاب و نهضت ما اتکا به خداوند است.
صدیقی تاکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس ملت ما در ظاهر با صدام مبارزه می کرد در حالی که با همه استکبار جهانی و با تبلیغات نا امید کننده که از سلاح و تجهیزات مخرب تر است ایستادگی کرد و امروزه وضعیت ما بسیار بهتر از سال های اوایل جنگ است.
وی ادامه داد: هر جا رهنمود های ولایت فقیه عملی شده پیشرفت های ملت ایران اعجاز آمیز و روز افزون بوده و هر جا دولت ها دچار باند بازی، گروه پرستی، سیاسی بازی شدند البته مشکل ساز شده ‌است.
امام جمعه موقت تهران گفت: برجام یک امتحان بود که رهبری اجازه دادند که رسوایی غرب و غرب گراها بیشتر شود و اینکه به ظرفیت های داخلی خود اتکا و به مردم اعتماد کنیم.
صدیقی تاکید کرد: تبعیض، بی عدالتی، فساد و دروغگویی برخی از مسئولان عواملی است که مردم را اذیت می کند در صورتی که در طی این چهل سال مردم و انقلاب امتحان خود را پس داده اند.
9556/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.