به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان به سالروز عملیات کربلای چهار و پنج اشاره کرد و افزود: در این عملیات ها به ترتیب 27 و 200 شهید نثار پیروزی ایران اسلامی شد.
وی، عزت و بالندگی ایران اسلامی را نتیجه خون مطهر این شهدا دانست.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، پنجم بهمن 58 را زمان برگزاری انتخابات نخستین دوره ریاست جمهوری در ایران بیان کرد و گفت: امام راحل نسبت به انجام انتخابات جدیت داشتند چرا که درصدد بودند نظام هرچه سریعتر در مسیر اصلی خود قرار گیرد.
حجت الاسلام خاتمی، ششم بهمن سال 56 و 60 را روزی پرافتخار و قابل توجه برای ایران دانست و تاکید کرد: سال 60 ضد انقلاب درتلاش برای ایجاد منطقه ای آزاد و امن برای خود بود که در جنگل های مازندران پناه گرفته و شب ششم بهمن شبانه به مردم آمل حمله ور شدند و جنایت هایی را برجای گذاشتند.
وی ادامه داد: مردم آمل با دیدن چنین صحنه ای یکهزار سنگر در برابر ضد انقلاب ایجاد و آنها را ریشه کن و قلع و قمع کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با تاکید بر اینکه حضور گسترده و متحد مردم همراه با انقلاب و مسئولان می تواند دشمنان زمین گیر کند.
حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه رمز ماندگاری انقلاب، مردم و سرمایه ای است که برای آن هزینه شد، گفت: برای تحقق انقلاب ملت ولایتمدار، فرزندان و جگر گوشه های خود را نثار کرده اند و خانواده های آنها و هر فردی از این نظام که در راه ولایت باشد، سنگری در برابر دشمن به شمار می روند.
وی افزود: نظام اسلامی جدا از مردم نیست و همواره در همه مراحل سختی و دشواری هایی را پا به پای آن تحمل کرده اما تبعیض و دزدی از آن و عدم رعایت قانون و مقررات آزار دهنده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نسل های اول و بعد از انقلاب انواع توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را مشاهده کرده و برای بدست آوردن آن هزینه سنگینی داده اند که این هزینه ها منافعی پرسود و دستاوردهای بزرگی داشت.
حجت الاسلام خاتمی یادآوری کرد: نتیجه این دستاوردها را امروز جوانان، دانشمندان، عالمان، صنعتگران و همه آحاد ملت ملاحظه می کنند که برای حفظ آن نباید به توصیه ها و تاکیدات دشمنان توجهی شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، از حضور گسترده و باشکوه مردم زنجان در آیین تشیع پیکر مطهر ازبرعلی احمدی که بعد از 30 سال شناسایی شده است، قدردانی کرد.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.