به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محسنی در خطبه های نماز جمعه خلخال با تقدیر از مواضع انقلابی اخیر رییس جمهوری ایران در سفر به کشورهای اتریش و سوییس افزود: جواب صریح رییس جمهوری ایران اسلامی به سخنان اخیر ترامپ در تحریم نفتی کشور در آینده نشان از مواضع بسیار محکم و انقلابی وی در مقابل دشمنانی همچون آمریکا دارد.
او گفت: رییس جمهوری ایران در این جواب به صراحت اعلام کرده اند که اگر قرار است نفتی از ایران صادر نشود همه دنیا باید بدانند که هیچ نفتی از این منطقه صادر نخواهد شد، چرا که گلوگاه صدور نفت منطقه در دست ایران اسلامی هست.
وی همچنین از انتقال حجت الاسلام رشتبری امام جمعه قبلی خلخال خبر داد و اظهار داشت: انتظار مردم از مسئولان امر سرعت عمل در انتخاب امام جمعه جدید برای خالی نبودن سنگر نماز جمعه در این شهر است.
با قدردانی از تلاش هفت ساله امام جمعه قبلی این شهر در ایجاد وحدت و همدلی در بین مردم و مستحکم کردن سنگر نماز جمعه افزود: با رفتن حجت الاسلام امیر رشتبری و خالی شدن این سنگر خواسته صریح مردم خلخال از آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل تسریع در انتخاب امام جمعه جدید برای این شهر است.
وی از امام جمعه سابق خلخال به عنوان عالمی باوقار ، متواضع و تلاشگر در عرصه های فرهنگی و اجتماعی جامعه یاد کرد و گفت: راه اندازی حوزه علمیه خواهران ، دایر کردن درس اخلاق هفتگی مدیران دستگاه های اجرایی و نهادها ، ایجاد تعامل با همه مسئولان ، تقویت وحدت و حفظ همبستگی در بین گروه های اجتماعی مختلف مردم و تلاش برای تقویت پیشینه فرهنگی ، مذهبی شهرستان از فعالیت های امام جمعه سابق شهر خلخال است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.