دکتر حسن طغرانگار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس داوطلبانی مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت مجدد ماه بهمن می باشند که از ثبت نام مهرماه و یا تکمیل ظرفیت آبان ماه باز مانده اند.
این مسئول ادامه داد: علاوه بر ان داوطلبانی که در پذیرش مهر امسال و یا تکمیل ظرفیت آبان ماه شرکت کرده و مردود شده اند یا داوطلبانی که در ماه های یاد شده شرکت و ثبت نام کرده و پذیرفته شده اند اما برای ثبت نام مراجعه نکرده اند می توانند در این مرحله شرکت کنند.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن، داوطلبانی که در پذیرش مهر ماه شرکت کرده اما کد رشته محل انتخابی آنان حذف شده و یا پذیرفته شدگان در حال تحصیل ، که دوره های قبل به محل قبولی خود مراجعه و ثبت نام کرده اند چنانچه بخواهند در پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت مجدد شرکت کنند نیز باید ابتدا طبق مقررات آموزشی و مالی نسبت به انصراف خود اقدام وسپس برای ثبت نام در این مرحله از پذیرش جدید ثبت نام کنند.
به گفته این مسئول، تکمیل ظرفیت در کد رشته محل های اعلامی و با ظرفیت قید شده در سایت سازمان سنجش کشور امکانپذیر است.
رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان ادامه داد: ثبت نام در 2 مرحله انجام می گیرد که در مرحله اول علاقمندان می توانند از امروز /اول بهمن امسال/ با مراجعه حضوری به مراکز اموزشی و ارائه تکمیل فرم های مربوطه ثبت نام کنند.
وی اظهار داشت: مرحله دوم ثبت نام نیز از 14 بهمن لغایت 18 همین ماه آغاز می شود و درج اطلاعات لازم داوطلب توسط مراکز آموزشی انجام می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری فرد نیست.
طغرانگار خاطر نشان کرد: داوطلبان برای اطلاع از رشته‌های تحصیلی می توانند به مراکز و واحدهای آموزشی پذیرنده دانشجو مراجعه کنند که در این مرحله می‌توانند به جداول حاوی اطلاعات رشته محل های موسسات آموزشی که در سایت سازمان سنجش اعلام شده است مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون در استان زنجان 18 مرکز آموزشی علمی وکاربردی با حدود چهار هزار دانشجو در رشته های مختلف زیر نظر واحدهای استانی در حال فعالیت هستند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.