سرهنگ محمدعلی عظیمی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرعت تیوپ به دلیل شیب تند و غیراستاندارد به قدری بالا است که برخی مواقع از عرض جاده نیز عبور می کند و این برای تیوپ سواران بسیار حادثه ساز است.
وی اظهار داشت: تیوپ سواران یقین بدانند در صورت ورود به جاده، احتمال برخورد آنان با خودروهای عبوری و یا پارک شده در حاشیه جاده وجود دارد و می تواند آخرین اشتباه آنان نیز باشد.
عظیمی افزود: اگر تیوپ سواران با خودروهای عبوری از مسیر ارتباطی، برخورد کنند در این صورت مقصر حادثه محسوب خواهند شد به همین خاطر بهتر است از تیوپ سواری در جوار جاده ها به جد خودداری کنند تا به محل تردد خودروها ورود پیدا نکنند.
وی تصریح کرد: تیوپ هرچند وسیله ای غیراستاندارد و ناایمن است و خطرات جانی به دنبال دارد اما بهتر است علاقه مندان به تیوپ سواری در محل های ایمن به این تفریح زمستانی حادثه آفرین بپردازند.
عظیمی ادامه داد: تیوپ سواری در منطقه پاپایی زنجان که در جاده زنجان - بیجار واقع است، تفریح خطرناکی است چراکه هر لحظه امکان دارد به حریم جاده وارد شوند و جانشان مورد تهدید قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، جمعه /21 دی ماه جاری/ یک نفر در منطقه پاپایی زنجان یک مرد 24 ساله جان خود را از دست داد و 22 نفر نیز مصدوم شدند که چهار نفر آنان کودک بودند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.