داود کارگرزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چنانچه یک واحد تولیدی متخلف در 2 دوره 90 امتیاز منفی بگیرد، پروانه آن واحد باطل می شود.
این مسئول اظهار داشت: در این نظارت ها نقص جزئی پنج نمره منفی، نقص عمده 15 نمره منفی، شرایط بحرانی 30 نمره منفی و چنانچه 90 امتیاز منفی دریافت کرده باشد، فعالیت آن واحد تعلیق می گردد.
کارگرزاده با بیان اینکه در این بازرسی ها تلاش می شود تا نظارتمان دقیق باشد، خاطرنشان کرد: برای کنترل کیفیت استاندارد محصول، حدود 2هزار و 130مورد نمونه برداری انجام گرفته است.
وی اظهار داشت: در این مدت براساس آمار، بیش از 100 پروانه کاربرد علامت استاندارد در سطح استان باطل شده است و حدود 70 پروانه جدید صادر و نزدیک 120 پروانه نیز تمدید گردیده است.
مدیرکل استاندارد استان زنجان با اشاره به ضرورت آگاه سازی مردم از حقوق شهروندی خود، گفت: توجه کردن مردم به مقوله استاندارد در اقلام خریداری شده، باعث حرکت به سمت تولید کالاهای باکیفیت تر می شود، لذا نیازمند فرهنگ سازی در این زمینه هستیم.
به گزارش ایرنا، بر اساس قانون و تذکرهای داده شده به واحدها توسط اداره کل استاندارد زنجان، 54 پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز تاکنون تعلیق شده است.
تعداد کل پروانه های معتبر به طور اجباری 511 فقره و 80 فقره هم پروانه تشویقی معتبر می باشد.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.