سرهنگ عباس مظفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به وجود برف و وقوع کولاک ناشی از وزش شدید باد، از روز گذشته /دوشنبه 17 دی/ تردد در این مسیر کوهستانی و برفگیر، فقط با زنجیرچرخ انجام می شود.
وی اظهار داشت: مسیر ارتباطی زنجان - همدان و گردنه زنجان - تهم - چورزق و گردنه قره آقاج در شهرستان ابهر، با کولاک مقطعی مواجه و داشتن زنجیرچرخ برای تردد خودروها در این جاده ها الزامی است.
مظفری تصریح کرد: با توجه به فصل سرما و بارش باران و برف، لازم است رانندگان قبل از ورود به جاده، از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروها، مطمئن باشند و همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و مواد غذایی از دیگر توصیه های پلیس راه به رانندگان است تا در مواقع لزوم با مشکل مواجه نشوند.
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: از روز گذشته تاکنون چندین فقره تصادف جرحی و خسارتی در مسیرهای ارتباطی این استان اتفاق افتاد که بر اثر آن چند نفر به صورت جزئی مصدوم و به منظور درمان به بیمارستان انتقال یافتند.
به گزارش ایرنا، طی 9 ماه امسال قریب 174 نفر بر اثر سانحه رانندگی رخ داده در مسیرهای مختلف ارتباطی این استان جان خود را از دست دادند.
استان زنجان از پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی برخوردار است که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.