سرهنگ عباس مظفری، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: حوالی ساعت پنج بامداد امروز /جمعه 30 شهریور/ در جاده زنجان -بیجار سه دستگاه خودروی سواری پراید با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این تصادف، راننده خودروی مقصر و یکی از سرنشینان آن و همچنین راننده خودروی سواری غیرمقصر و 2 سرنشین آن که یک زن و دختر بچه چهارساله بودند در دم جان باختند.
وی اظهار داشت: در این حادثه 2 نفر از سرنشینان خودروی سواری مقصر و 2 نفر دیگر از سرنشینان خودروی دیگر مصدوم و به منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافتند.
مظفری با بیان اینکه این حادثه به دلیل انحراف به چپ خودروی سواری پراید در حال حرکت از مسیر زنجان به بیجار، اتفاق افتاد افزود: کارشناسان پلیس راه، خستگی و خواب آلودگی راننده مقصر را علت وقوع این تصادف رانندگی تشخیص دادند.
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: حوالی ساعت چهار بامداد امروز /جمعه 30 شهریور/ نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری، یکی از سرنشینان این خودرو که زن بود به شدت مصدوم شد که در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
مظفری افزود: این سانحه رانندگی نیز در آزاد راه زنجان - تبریز رخ داد و راننده خودرو نیز که مصدوم شده بود به منظور درمان به بیمارستان انتقال یافت.
وی اظهار داشت: در زمان حاضر ترافیک نیمه سنگین در مسیرهای ارتباطی این استان حاکم است و با نزدیک شدن به حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان، ترافیک سنگین تر نیز خواهد شد.
مظفری افزود: تا 48 ساعت آتی، هر راننده ای که 2 تخلف حادثه ساز همزمان مرتکب شود خودروی مربوط به مدت سه الی چهار ساعت در توقیف خواهد بود.
به گزارش ایرنا، استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزادراه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.