مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب در شهرهای استان زنجان با هدف کاهش هدر رفت و حوادث آب بطور جدی در دستورکار این شرکت قرار دارد که طی سال جاری تاکنون بیش از 18 کیلومتر از شبکه فرسوده آب در شهرهای استان زنجان اصلاح و بازسازی شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: میزان کل اصلاح شبکه آب در سال گذشته 28 کیلومتر بوده است و امسال طی 9 ماهه سال 97 بیش از 18 کیلومتر از شبکه فرسوده آب در شهرهای استان به ویژه بافت‌های تاریخی و هسته های مرکزی شهرها مورد اصلاح و بازسازی قرار گرفته است.

وی افزود: نیمی از شبکه توزیع آب شهرهای استان زنجان فرسوده بوده و شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در تمامی شهرهای استان برای اصلاح شبکه پروژه در دست اجرا دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: سال گذشته 24 درصد آب بدون در آمد در شهرهای استان وجود داشت که نیمی از این میزان هدر رفت ظاهری شامل؛ خطای اندازه گیری و نیمی هم هدر رفت واقعی شامل؛ هدر رفت ناشی از شکستگی ها و اتفاقات بوده است.

جزء قاسمی خاطر نشان ساخت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان دو سال است که وارد هسته مرکزی و بافت تاریخی شهر زنجان شده و علی رغم سختی و مشقات اصلاح شبکه در این منطقه از شهر ، اجرای بازسازی و اصلاح شبکه فرسوده با موفقیت در حال انجام است.

وی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل سازنده مردم در اجرای پروژه اصلاح شبکه هسته مرکزی شهر زنجان گفت: با تعامل سازنده شهرداری و تلاش کارکنان شرکت آبفا اجرای این طرح بدون هیچ اختلالی در زندگی عادی مردم انجام شده و همچنان نیز ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: اولین مرحله اصلاح تاسیسات آب و فاضلاب در هسته مرکزی شهر زنجان در محدوده سبزه میدان و بازار انجام شده و با اتمام اصلاح شبکه در خیابان زینبیه نقاط باقیمانده در این محدوده در دست اقدام شرکت آبفا قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.