به گزارش ایرنا، توحید سلیمی شامگاه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ایجرود افزود: امسال برای تکمیل 91 طرح این شهرستان بیش از 321 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: احداث مدرسه 6 کلاسه جوقین ، تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی سد های بلوبین و گلابر ، نگهداری و بازسازی تاسیسات آب آشامیدنی روستاهای شهرستان و تکمیل مدرسه خیرساز احمد کندی از جمله مهمترین این طرح ها به شمار می رود.
فرماندار ایجرود همچنین در نشست با بانوان این شهرستان خاطرنشان کرد: امسال از 394 فقره تسهیلات اشتغالزایی 261 مورد آن به بانوان ایجرود پرداخت شده است.
سلیمی از راه اندازی بازارچه خود اشتغالی در مرکز شهرستان خبر داد و افزود: با اجرایی شدن این طرح بانوان شهرستان می‌توانند صنایع دستی خود را در این مرکز عرضه کنند.
وی با اشاره به اینکه بیشتر طرح های اشتغالزایی و توانمندسازی شهرستان را بانوان پیگیر هستند، خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات شورای اجتماعی کشور یک میلیارد ریال برای اجرای آموزش های مخصوص بانوان به اداره فنی و حرفه ای شهرستان اختصاص داده شده است.
این مسئول احداث پارک بانوان، بکارگیری بانوان در ادارات و اختصاص فضای ورزشی برای بانوان ورزشگاه را از جمله مهمترین برنامه های مدیران شهرستان برای ساماندهی امور بانوان برشمرد.
شهرستان ایجرود دارای دو بخش به نام‌های مرکزی و حلب و دو شهر به نام‌های زرین‌آباد (مرکز شهرستان) و حلب و چهار دهستان به نام‌های ایجرود بالا، گلابر، سعیدآباد و ایجرود پایین و 79 آبادی دارای سکنه با 37 هزار نفر جمعیت است.
8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.