استاندار زنجان، با اشاره به اینکه در شرایط فعلی و با وجود محدودیت های اعتباری دولت امکان احداث فضاهای اداری جدید برای تمامی دستگاه های اجرایی استان وجود ندارد، گفت: با تعیین تکلیف و ساماندهی فضاهای مازاد اداری می توان از فضاهای موجود استفاده بهینه‌ای داشته باشیم و از تخریب و بلااستفاده ماندن ساختمان های خالی باید جلوگیری شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی ، استاندار زنجان ، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان،گفت: با توجه به جایگاه‌های مدیریتی فرمانداران در تمامی شهرستان‌ها و ضرورت دفاع از جایگاه مدیران بعنوان کارگزاران نظام، فرمانداران باید با دفاع از عملکرد و جایگاه مدیران در تمامی شهرستان‌ها، پاسخگویی لازم را به مردم و منتقدان داشته باشند و از تخریب و تهدید غیرقانونی مدیران جلوگیری کنند.

استاندار زنجان، ادامه داد: عدم ساماندهی پیست اسکی پاپایی زنجان، موجب ایجاد وقفه و ترافیک برای رهگذران آن جاده و بروز صدمات جسمی برای استفاده کنندگان از آن پیست می شود که به دلیل عدم حضور نیروهای امدادی و انتظامی، نیازمند رسیدگی و ساماندهی در اسرع وقت است.

به گفته حقیقی ، فرمانداران باید پیگیری مصوبات جلسات شهرستانی را داشته باشند و مدیران نیز نباید به سفر استاندار به شهرستان ها اکتفا کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.