جواد مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت 19 جمعه شب به مرکز فوریت های پزشکی 115 استان گزارش شد که بلافاصله چهار کد آمبولانس از شهرهای ابهر و خدابنده برای امداد رسانی به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: بر اثر این انفجار هشت نفر مرد از نواحی مختلف بدن دچار آسیب و سوختگی شدند که پس از اقدامات درمانی اولیه به مراکز درمانی الغدیر ابهر و امیرالمؤمنین (ع) خدابنده اعزام شدند.
مسئول روابط عمومی مرکز فوریتهای پزشکی زنجان ادامه داد: از مجموع مصدومان یک نفر در بیمارستان امیرالمومنین خدابنده و هفت نفر دیگر نیز در بیمارستان الغدیر زنجان تحت درمان قرار گرفته اند که با توجه به شدت سوختگی 2 نفر از آنها برای انجام اقدامات درمانی بیشتر به مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان منتقل خواهند شد.
وی از هم استانی ها خواست، با توجه به کاهش دما و استفاده از وسایل گرمایشی، مسائل ایمنی را رعایت کنند و در صورت بروز حادثه نیز با اورژانس 115 و به دستگاه های امداد رسان اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، 25 مهر سال گذشته نیز انفجار کپسول گاز در روستای شیخ آلو شهرستان خدابنده از توابع این استان 9 مصدوم برجا گذاشت که در این حادثه هفت زن و یک پسر نوجوان دچار آسیب شده بودند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.