به گزارش ایرنا، محمدرضا انصاری روز پنجشنبه در جمع شماری از پژوهشگران حوزه آموزش های مهارت محور افزود: لازمه ورود این سازمان برای نیازسنجی واقعی حوزه اشتغال هدفمند کردن جایگاه پژوهش در این بخش است.
مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان گفت: بازار کار ما تخصص محور است از این رو آموزش ها نیز باید تخصص محور باشد، اگر تا کنون ضعفی در این حوزه بوده باید شناسایی و آن کاستی برطرف شود.
انصاری خاطرنشان کرد: دانشی منجر به مهارت می شود که پژوهش به عنوان حلقه واسط این دو نقش موثری ایفا کند، پژوهش باید دقیق و با واقعیت تطابق داشته باشد.
وی تاکید کرد: به روز بودن مهارت های افراد در کشور باید با به روز شدن تجهیزات مراکز فنی و حرفه ای به روز شود، چرا که باعث می شود کارآموز تخصص خود را به علم و مهارت روز ارتقا دهد.
مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: یکی از پاشنه های آشیل سازمان نبود شناخت مخاطب از امکانات و تجهیزات سازمان است، راهکار این مسئله هم تولید محتوای به روز برای معرفی سازمان است.
انصاری تصریح کرد: با توجه به لزوم گسترش مهارت محوری در بین جوانان و نسل جدید جامعه، باید جایگاه آموزش های مهارت بنیان را تقویت کرده و برای جامعه تبیین کنیم.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از 12 پژوهشگر برتر حوزه فنی و حرفه ای استان تجلیل و تقدیر شد.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.