امیرحسین صالحی زنجانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پیکارها از عصر امروز پنجشنبه/ 6 دی ماه جاری/ و به مدت یک هفته در شهرستان رشت (استان گیلان) برگزار می شود.
وی با بیان اینکه مسابقات در اوزان 91+ و 91-، 81-، 75-، 69-، 64-، 60-، 56-، 52- و 49- کیلوگرم برگزار می شود، اظهار داشت: زنجان بر اساس سهمیه اعلام شده از سوی فدراسیون با هشت ورزشکار در این رقابت ها به مصاف حریفان خواهد رفت.
صالحی زنجانی افزود: امیرحسین رضایی، محمدحسین حقی، حسین چراغی، صدرا فروزنده، امیرحسین رفیعی، علی صفری، امیر عبدی و ابوالفضل رضایی، بوکسورهای اعزامی زنجان به این پیکارها هستند.
رئیس کمیته داوران هیات بوکس استان زنجان که به عنوان داور ملی به این مسابقات دعوت شده است، تصریح کرد: قریب 25 داور این رقابت ها را قضاوت خواهند کرد.
صالحی زنجانی افزود: داوود هاشمی و قاسم جعفری، بوکسورهای اعزامی زنجان به این پیکارها را هدایت و همراهی می کنند، یادآور شد: برای انتخاب هشت بوکسور برتر و شایسته تر، قریب 2 هفته قبل یکدوره مسابقات انتخابی در خانه بوکس زنجان برگزار شد که از میان قریب 40 ورزشکار شرکت کننده، این هشت نفر برتر جهت اعزام به این رقابت ها برگزیده شدند.
عضو کمیته فنی هیات بوکس استان زنجان به برگزاری مرحله نخست اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران اشاره کرد و گفت: 2 نفر از بوکسورهای شایسته این استان نیز در این مرحله از اردو، حضور دارند.
صالحی زنجانی افزود: این اردو از روز چهارشنبه /پنجم دی ماه جاری/ در آکادمی کمیته ملی المپیک در تهران آغاز شده است و محمدکمالی و طوفان شریفی به ترتیب در اوزان 60 و 91 کیلوگرم، بوکسورهای زنجانی حاضر در اردو هستند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر ورزش بوکس در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره، سلطانیه و خدابنده فعال است و تلاش می شود تا در شهرستان های طارم، ایجرود و ماهنشان نیز راه اندازی شود و قریب 2 هزار ورزشکار در رشته بوکس زنجان فعالیت دارند که 50 درصد بوکسورها به صورت رسمی و بیمه شده هستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.