به گزارش ایرنا، دکتر مهدی بیگدلی روز چهارشنبه در بازدید از شیرخوارگاه و خانه نوباوگان شهید ثمین تاب زنجان افزود: بانک ملت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت برای نابینایان را در دستور کار قرار داده است.
وی اظهار داشت: این بانک در ماه های گذشته سامانه ارائه خدمات بانکی به نابینایان را در استان تهران و برای استفاده گروههای هدف مورد بهره برداری قرار داد.
این مسئول ادامه داد: بالاترین میزان تسهیلات دهی در سیستم بانکی کشور متعلق به بانک ملت است و این روند طبق برنامه ریزی ها ادامه دارد.
وی بیان کرد: وظیفه بانک در حوزه اقتصادی و انجام کارهای مالی و اقتصادی را شامل می شود و بازدید از چنین مراکزی یادآوری این مساله است که انسانهای نیازمند به کمک نیاز دارند.
بیگدلی افزود: انجام کارهای خیر وظیفه دستگاههای متولی امر نیست و در این میان خیران و سازمان های مردم به عنوان مسئولیت اجتماعی ایجاب می کند که در این حوزه بیش از گذشته وارد شوند.
وی اظهار داشت: بر این اساس بانک ملی سالها است با بهزیستی همکاری های تنگاتنگی در حوزه های مختلف بویژه اعطای تسهیلات مورد نیاز داشته و علاوه بر آن نیز به جامعه هدف کمیته امداد نیز کمک های مختلفی را انجام می دهد.
مدیر عامل بانک ملت ادامه داد: این بانک به عنوان مسئولیت اجتماعی خود احداث مدرسه، کتابخانه در دورترین نقاط محروم انجام داده و علاوه بر آن هموار کمک حال افراد تحت پوشش 2 نهاد اصلی سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) با بالاترین شاخص ها بوده است.
وی خاطر نشان کرد: این بانک با توجه به مقررات تعیین شده خود به گروههای هدف خود در بهزیستی زنجان نیز تسهیلات مورد نیاز را اعطا خواهد کرد و وظیفه آحاد مختلف از قبیل سازمان های مردم نهاد و خیران این است که مشارکت و سهم بیشتری در این بخش داشته باشند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.