محمدرضا مظلومی روز سه شنبه در مجمع سالانه هیات ورزش نابینایان و کم بینایان استان زنجان، افزود: همه دوست دارند برای پیشبرد امور جامعه معلولان کمک کنند اما محدودیت هایی وجود دارد که این شرایط را برای تلاش و فعالیت بیشتر سخت کرده است.
وی با بیان اینکه ساخت و سازها در ورزش نابینایان و کم بینایان نیازمند حمایت های ویژه است، اظهار کرد: مشکل معلولان به کل جامعه برمی گردد و نیاز است همه افراد برای رفع مشکلات ورزشی این قشر همکاری کنند.
مظلومی افزود: فدراسیون به عنوان نماینده ورزشکاران نابینا و کم بینا با تمام توان از حق و حقوق آنان در وزارت ورزش و جوانان دفاع می کند.
وی با بیان اینکه فدراسیون برای دستیابی ورزش نابینایان و کم بینایان، تلاش و جدیت وافر دارد، به برگزاری مسابقات اشاره و اظهار کرد: امسال مسابقات ورزش نابینایان و کم بینایان پیشکسوت ایران در بابلسر یا قزوین برگزار خواهد شد.
مظلومی افزود: زنجان در برخی از رشته های ورزشی نابینایان و کم بینایان، توانمند است و خوب کار می کند که این روند باید تداوم یابد.
به گزارش ایرنا، در پایان مجمع انتخابات هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان زنجان محمد محمدی قیداری در سمت رئیس این هیات ابقا و از محمدحسین مقدم، مه لقا اصفهانیان و سهیلا حیدری، با اهدا لوح تقدیر از سوی فدراسیون این رشته ورزشی تجلیل شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.