به گزارش ایرنا، فاطمه کرباسی روز چهارشنبه در جمع مدیران رسانه های استان افزود: اهمیت انقلاب اسلامی در این نکته نهفته است که در دهه 70 میلادی، جهان شاهد سلطه بلامنازع ایدوئولوژی های سرمایه داری و سوسیالیسم بود و همه کشورها ناگزیر از عضویت در یکی از این 2 جبهه بودند، در چنین فضایی پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان خط سوم، تمام محاسبات، تحلیل ها و نظریه ها را بی اعتبار کرد.
وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد اسلام توانایی ارائه و اجرای برنامه های لازم برای اداره یک جامعه در تمام شئون آن را دارد.
کرباسی با اشاره به دستاوردهای قابل توجه انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: بررسی کلان جامعه ایران پس از 40 سال نشان می دهد که در پاره ای موارد یا از آرمان ها، شعارها و مطالبات اولیه که بنیان انقلاب اسلامی را تشکیل می دادند فاصله گرفته ایم و یا در معرفی و یا شناساندن تاثیرات عمیق آن ها برای نسل پس از انقلاب که در حال حاضر بیش از دو سوم جامعه ایران تشکیل می دهد، ناتوان بوده ایم.
کرباسی به ضرورت تبیین شعارها و آرمان های انقلاب اسلامی برای نسل های کنونی اشاره کرد و افزود: رسانه ها باید در راستای احیا، ارتقا و تقویت این آرمان ها که هویت ملی ما قلمداد می شوند، قدم های مناسبی بردارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به برخی شبهه افکنی ها از سوی دشمنان نسبت به کارکردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رسانه ها به عنوان رده نخست تاثیر گذار در فرهنگ عمومی و جهت دهی فکری مردم، نقش مهمی در تبیین دستاوردهای انقلاب دارند.
وی با بیان اینکه لازم است فارغ از شعار دهی، واقعیت ها را به منصه ظهور و بروز برسانیم، گفت: اکنون انقلاب اسلامی، نظامی مستحکم شده که در معادلات سیاسی جهان تاثیر گذار است و کشورهای دیگر نمی توانند نقش آن را نادیده بگیرند.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.