دکتر بهرام صادقی بی غم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بالغ بر 100 مقاله برجسته و پر مایه از استادان و پژوهشگران حوزه علوم رایانه از دانشگاه های کشور و بیش از 10 کشور دنیا به این کنفرانس تخصصی ارسال شده است.
وی با بیان اینکه کارگاه 2 روزه ای در کنفرانس بین المللی موضوعات نوین علوم داده برای مخاطبان برگزار می شود، ادامه داد: برنامه اصلی کنفرانس نیز به زبان انگلیسی طی 2 روز با حضور مهمانانی از کشورهای مختلف دنیا از جمله آلمان، کانادا، یونان، اتریش و هندوستان پی گرفته خواهد شد.
دکتر صادقی اظهار داشت: رئیس کتابخانه ملی آلمان از جمله سخنرانان کنفرانس بین المللی موضوعات نوین علوم داده در زنجان خواهد بود.
وی برگزاری کنفرانس بین المللی موضوعات نوین علوم داده را از رویدادهای مهم علمی در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: مقالات این کنفرانس توسط انتشارات 'اشپرینگر' که یک ناشر معتبر آلمانی است، چاپ می شود.
رئیس دانشکده دانشکده علوم رایانه و فناوری اطلاعات دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با بیان اینکه 'علوم داده' ابزاری برای استخراج دانش را از داده های حجیم فراهم می آورد، گفت: بسیاری از ارگانها نظیر بانک‌ها‌‍، بیمه‌ها، بورس، سازمان آب و شرکت گاز و نفت به سبب داشتن داده‌های حجیم که در عمل از دست رفته هستند، می‌توانند در جهت رسیدن به دانش جدید و کاربردی از این علم بهره بگیرند.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.