محمدجواد آروین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رتبه با انتشار 16 مقاله توسط اعضای هیات علمی در حوزه های نوظهور علمی برای دانشگاه به دست آمده است.
وی اظهار داشت: در رتبه بندی دانشگاه های صنعتی کشور، دانشگاه های صنعتی بابل، امیرکبیر، اصفهان، شریف و علم و صنعت قبل از دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان و سایر دانشگاه های صنعتی از جمله نفت، سهند، خواجه نصیر الدین طوسی، شیراز، کرمانشاه، ارومیه، شاهرود پس از آن قرار دارند.
وی تاکید کرد: جبهه های تحقیق یا حوزه های نوظهور علمی، نقشی اساسی در مشخص کردن سمت و سوی علم در رشته های مختلف دارند.
به گفته آروین حوزه های نوظهور علمی به به سرعت در حال رشد بوده و به صورت بالقوه از ارزش اقتصادی و تجاری بالایی نیز برخوردار هستند.
وی افزود: با توجه به حوزه های نوظهور مشخص می شود تا چه اندازه در جریان سازی و رهبری آینده علم دنیا نقش داریم و مسیر علم در هر رشته به کدام سمت و سو حرکت می کند.
آروین اظهار داشت: دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان چندی قبل به عنوان بهره ورترین دانشگاه صنعتی ایران در زمینه پژوهش نیز معرفی شد.
دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در کیلومتر 28 بزرگراه هفت باغ علوی و در جوار شهر ماهان قرار دارد و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجوی روزانه و شبانه می پذیرد.
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.