حسین سلطانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر همین اساس وضعیت جوی سایر مناطق مختلف این استان در این مدت کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان اظهار داشت: این سامانه بارشی تا ظهر فردا /سه شنبه/ از استان خارج خواهد شد و استان تا روز پنجشنبه هوای پایداری خواهد داشت.
سلطانی خاطرنشان کرد: دمای استان مانند شب های گذشته زیر صفر درجه خواهد بود و در برخی مناطق احتمال بروز یخبندان صبحگاهی وجود دارد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان افزود: قیدار در 24 ساعت گذشته با 6 درجه زیر صفر و آببر با 13 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان ثبت شده اند.
سلطانی خاطرنشان کرد: دمای کنونی زنجان حدود سه درجه است و نسبت به دیروز حدود 2 درجه افزایش داشته است، در 2روز آینده نیز همین درجه دمایی برای این شهر پیش بینی می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به سرمای هوا و یخ زدگی سطح جاده ها در برخی از ارتفاعات تاکید کرد: رانندگانی که قصد سفر طی ساعات پایانی شب را دارند قبل از حرکت از وضعیت جاده ها مطلع شوند.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.