به گزارش ایرنا، حسن کریمیان شامگاه یکشنبه در نشست صمیمی احزاب با استاندار زنجان افزود: مسئولان استانی باید جلسه ماهیانه با احزاب داشته باشند تا این تعامل نتیجه بخش باشد.
رئیس خانه احزاب استان زنجان گفت: زمان انتخابات همه مسئولان از تمام قوا، احزاب را برای گرم کردن تنور انتخابات دعوت و تشویق می کنند، اما بعد از گذشت مدت کوتاهی از انتخابات تنور احزاب چنان سرد می شود که گویی حزب وجود ندارد.
کریمیان تصریح کرد: اکثر مسئولان دولتی در استان از احزاب و جلسه گذاشتن با آنها فراری هستند و زیر بار تعامل با احزاب نمی روند، چون نگاه صحیحی به حزب ندارند و حاضر به ارائه گزارش به هیچ کدام از احزاب نیستند.
رئیس خانه احزاب استان زنجان تاکید کرد: حزب به عنوان واسط بین مردم و مسئولان است و باید از روند کارهای انجام شده آگاه باشد تا در ارتباط با مردم برای دفاع یا انتقاد از وضعیت فعلی حرفی برای گفتن داشته باشد.
وی با انتقاد از وضعیت فعلی احزاب در استان زنجان، خاطرنشان کرد: نزدیک چهار بار از نمایندگان برای ارائه گزارش کار دعوت شد اما تاکنون یکبار هم جلسه ای با احزاب نداشته اند.
کریمیان تصریح کرد: رئیس جمهوری باید جهت پاسخگو بودن از احزاب انتخاب شود، تا حزب و مردم بتوانند از او پاسخ مورد نظر را دریافت کنند در حالی که در دولت های فعلی و گذشته این اتفاق رخ نداده و کسی هم آنگونه که باید به مردم پاسخگو نبوده است.
رئیس خانه احزاب استان زنجان با اشاره به مشکل بودجه احزاب تاکید کرد: به جز بودجه محدودی که تنها برای مقدار اندکی از امور کفاف می کند، مشکل بودجه در احزاب اساسی است و کمبود آن با هزینه شخصی جبران می شود.
به گزارش ایرنا، استان زنجان 24 حزب اصلاح طلب، 13 حزب اصولگرا و سه حزب با مشی اعتدال دارد.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.