به گزارش ایرنا، دکتر خدیجه ابراهیم خانی روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: عده ای سودجو به اسم شرکتی و طی تماس تلفنی به مخاطب خود عنوان می کنند که ازطرف بیمه سلامت هستند و در صورت تمایل می توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی نیز قرار بگیرند.
وی اظهار داشت: این افراد در این تماس ها می گویند که برای پوشش تکمیلی به ازای هر فرد 80 هزار تومان به شماره حساب یاد شده واریز و کارت هوشمند بیمه ای نیز دریافت کنند.
ابراهیم خانی افزود: این افراد سودجو بیمه شدگان را تهدید می کنند که اگر این کار انجام ندهند، از پوشش بیمه پایه ای نیز خارج می شوند و این موضوع پیش از این نیز وجود داشت.
این مسئول ادامه داد: هم اکنون این موضوع از سوی حراست سازمان بیمه در حال پیگیری است و در استانها نیز با جدیت بیشتری دنبال می شود.
وی اضافه کرد:شهروندان به این مهم توجه کنند در صورت هر گونه تماس در ارتباط با پوشش بیمه ای سلامت موارد و سوالات خود را می توانند با سامانه تلفنی 1666 اطلاع رسانی کنند.
مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته صبح مدیران ارشد ادارات کل بیمه سلامت هر 2 هفته یکبار/ روزهای دوشنبه/ از 10 تا 11 با استقرار در پشت خط سامانه 1666 آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان هستند.
وی همچنین ادامه داد: نخستین رویداد هم اندیشی در عرصه سلامت نیز توسط سازمان بیمه سلامت با هدف استفاده از نوآوری ها و خلاقیت های خبرگان اندیشمندان در 6 محوراعلام شده برگزار می شود ، در حالی که پیش از این نظرات در این حوزه فقط از ظرفیت های داخل سازمانی بهره گیری می شد.
ابراهیم خانی افزود: این رویداد در 6 محور شامل آموزش، پیشگیری،و ارتقای سلامت، پوشش بیمه ای، کاربرد فناوری اطلاعات ،در نظام بیمه سلامت، مدیریت منابع ، مصارف وسرمایه انسانی ،مقررات و فرآیند ها و در نهایت نظارت بر خدمات بیمه سلامت است که علاقمندان به ویژه دانشگاهیان می توانند ایده های خود را اعلام کنند.
وی یادآوری کرد : ارزیابی و انتخاب ایده‌ها از 15 دی تا 15 بهمن ماه و برگزاری جلسه جمع‌بندی و اختتامیه نیز اسفند امسال برگزار می شود .
به گفته ابراهیم خانی،اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های کشور، کارکنان و بیمه‌شدگان سازمان بیمه سلامت ایران، پزشکان و متخصصان، کارکنان مراکز تشخیصی و درمانی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت از مخاطبین اصلی رویداد هم‌اندیشی هستند که علاقه‌مندان جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت رویداد به آدرسwww.shareidea.ihio.gov.irمراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 25 دفتر پیشخوان طرف قرارداد اداره کل بیمه همگانی سلامت در استان زنجان فعال است که از این تعداد 9 دفتر در شهر زنجان و بقیه در دیگر شهرهای استان خدمات ارائه می کنند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.