علیرضا جزء قاسمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهروندان در این سامانه می توانند برای سهولت در پرداخت قبوض آب خود با سامانه تلفنی 1522 تماس گرفته و با وارد کردن شماره کد پرداخت قبض آب از طریق شماره کارت بانکی اقدام کنند.
وی اظهارداشت: این سامانه با هدف تحقق خدمات دولت الکترونیک و افزایش خدمات به مشترکان شرکت آب و فاضلاب شهری انجام شده که شهروندان می توانند با استفاده از سامانه پرداخت غیر حضوری 1522 با کمترین زمان، بدون هزینه و اتلاف وقت نسبت به پرداخت قبض آب اقدام کنند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: با اقدامات انجام شده در معاونت مشترکان و درآمد این شرکت بیش از 80 درصد قبض آب به صورت غیر حضوری پرداخت خواهد شد.
جزء قاسمی یادآوری کرد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای پرداخت غیر حضوری هر قبض آب مبلغی به عنوان کارمزد دریافت می کنند که با پرداخت غیر حضوری از طریق سامانه تلفنی 1522 مشترکان مجبور به پرداخت کارمزد قبض آب نخواهند بود.
وی تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از تمامی ظرفیت های فن آورانه و روزآمد برای پرداخت آسان قبوض آب استفاده می کند تا مشترکان در کمترین زمان ممکن و بدون پرداخت وجه بتوانند امکان پرداخت قبوض آب و سایر خدمات را در بستر اینترنت و ابزار ارتباطی دیگر بدست آورند.
به گزارش ایرنا، این شرکت 250 هزار مشترک در شهرهای استان زنجان را تحت پوشش دارد.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.