مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از تدوین آئین نامه بهبود بهره‌وری این شرکت خبر داده و گفت: این آئین‌نامه برای اجرا به تمامی واحدهای شرکت آبفای استان زنجان ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء‌قاسمی اظهار کرد: آئین نامه بهبود بهره‌وری شرکت آبفای استان زنجان با هدف استفاده مطلوب از مجموعه منابع و افزایش اثربخشی تمام فعالیت‌ها و نیز توسعه فرهنگ مشارکت در راستای تقویت حرکت بهره‌وری تدوین و تنظیم شده است.

وی افزود: در این آئین‌نامه مفاهیم مرتبط با بهره‌وری، اثربخشی، مدیریت بهره وری، نهاده‌ها، ستانده، مضامین مرتبط با شاخص‌های بهره‌وری و چرخه مدیریت بهره‌وری تعریف و الزامات قانونی پیاده‌سازی بهره‌وری پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان توسعه حرکت و شتاب بخشی به بهره وری، تبیین اهداف و سیاست‌های کلی بهره‌وری، راهکارهای افزایش درآمد، توسعه فرهنگ، باور و اعتقاد به بهره‌وری و ایجاد فضای مناسب برای رشد و توسعه پویای کارکنان شرکت را از دیگر اهداف تدوین آئین نامه بهبود بهره‌وری در شرکت آبفای استان زنجان اعلام کرد.

جزء‌قاسمی افزود: در این آئین‌نامه ساختار سازمانی نظام بهره وری در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تعریف و کار گروه‌ها و کمیسیون‌های مربوط با این حوزه تشکیل شده که هر یک به وظایف تعریف شده خود خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان ساخت: این آئین‌نامه ملهم از سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه کشور، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، برنامه‌پنجم توسعه، برنامه جامع بهره‌وری کشور و دستورالعمل استقرار چرخه بهره‌وری در وزارت‌صمت تدوین و به بخش‌های مختلف شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان برای عملیاتی شدن ابلاغ شده است.

این مسئول با ابراز امیدواری از آغاز اقدامات اصلاحی در ساختار و محتوای فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: برداشتن گام‌های رو به جلو در مدیریت و پیاده‌سازی سیستم‌های نوین و روزآمد همواره جزو اولویت‌های نخست شرکت ابفای استان زنجان بوده تا بتوان با منابع محدود خدمات بیشتری به شهروندان ارائه داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.