سردار جهانبخش کرمی، روز دوشنبه در همایش بزرگ بسیجیان زنجان که در سالن 6هزار نفری امام خمینی (ره) واقع در مجموعه ورزشی انقلاب این شهر برگزار شد افزود: ملت ایران در مقابل انواع نقشه ها و دسیسه های شوم و پلید دشمنان، هوشیار و آگاه هستند و به هیچ وجه مرعوب آنان نمی شوند.
وی با بیان اینکه مردم ایران گوش به فرمان رهبری هستند و با حضور در صحنه، توطئه های دشمنان دین و قرآن را در نطفه خفه خواهند کرد، اظهار داشت: نیروهای بسیجی در تمام صحنه ها حضور دارند و در عرصه های مختلف ازجمله اقتصادی، سازندگی، محرومیت زدایی، نقش مهمی ایفا می کنند که این قابل تحسین است.
سردار کرمی، حضور بسیجیان در صحنه و مشارکت مردم در اداره امور کشور، انقلاب را بیمه کرده است، افزود: پنج آذر 58 امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج را به منظور خنثی کردن توطئه ها و فتنه های دشمنان انقلاب اسلامی، صادر کردند که این تدبیر ارزشمند و تاریخی امام راحل، استکبار را خوار و زبون کرده است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه از آن زمان تاکنون، بسیج در اوج شکوفایی، توانمندی، عزت و اقتدار است، گفت: بسیجیان با تمام توان از انقلاب و جمهوری اسلامی در مقابل فتنه ها و دسیسه ها، پاسداری می کنند و همواره نقشه های آنان را نقش برآب و بی اثر می سازند.
سردار کرمی، یادآور شد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس نیز حماسه های جاوید و زیبا خلق کردند که این نشان از سلحشوری، رشادت و شجاعت این نیروی مردمی است.
وی تصریح کرد: امروز هسته های بسیج به منظور مقابله با استکبار جهانی در اکثر کشورهای اسلامی از جمله عراق، یمن، سوریه، غزه و لبنان، شکل گرفته است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.