سید مهدی موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر استان زنجان هفت کتابخانه خیر ساز دارد که سه باب آن در خدابنده واقع است.
وی با بیان اینکه هم اکنون 14 باب کتابخانه عمومی در سطح شهرستان خدابنده دایر است، افزود: از این تعداد، هفت باب کتابخانه شهری، 6 باب کتابخانه روستایی و یک مورد نیز کتابخانه سیار است.
موسوی با بیان اینکه شهرستان خدابنده پیشرو در ایجاد و راه اندازی کتابخانه های خیر ساز در استان است، اظهار داشت: کتابخانه روستاهای بلگه شیر، محمود آباد و نظر قلی در این شهرستان توسط خیران نیک اندیش بنا شده است.
وی به عملیات اجرایی کتابخانه جدید شهر قیدار اشاره کرد و ادامه داد: این کتابخانه با زیربنای 850 متر مربع از محل اعتبارات استانی در دست احداث است که با بهره برداری از آن تا نیمه نخست سال آینده، بخشی از مشکل کمبود فضای کتابخانه ای در شهر قیدار رفع می شود.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خدابنده از اجرای 90 عنوان برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان خبر داد و گفت: نشست های کتابخوانی، قصه گویی، جمع خوانی کتاب، مسابقات کتابخوانی، نقاشی،خاطره نویسی از جمله عنوان های این برنامه ها است.
موسوی با بیان اینکه 'حال خوش خواندن' به عنوان شعار هفته کتاب امسال عنوان شده است، گفت: هم اکنون بالغ بر 6 هزار نفر در خدابنده در کتابخانه عمومی عضویت دارند.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.