به گزارش ایرنا، سید حسین هاشمی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه استانداران قدیم و جدید زنجان افزود: در عرصه خدمت رسانی به ملت ولایتمدار ایران مساله جناح مهم نیست، زیرا انسان برای توسعه، تحول ایجاد می کند و باید در صحنه خدمت به نظام و ملت از هم سبقت گرفت.
وی بابیان اینکه باید ذهن خود را با واقعیت ها تطبیق دهیم، اظهار داشت: با تغییر و تحولات موجود در منطقه، ایران اسلامی با اتحاد تک تک مردم همچنان در امنیت کامل به سر می برد.
قائم مقام وزیر کشور، سنت ماه محرم در زنجان را افتخاری بزرگ برای کشور دانست و افزود: کسی که متصل به مکتب حسینی باشد، شکستی برای او وجود ندارد.
هاشمی تاکید کرد: باید با وحدت کلمه و کمک به هم از امکانات موجود استان جهت رضایتمندی مردم استفاده شود.
وی با بیان اینکه جذب سرمایه گذار خدمت شاخصی است که در استان محقق شده است، گفت: باید شرایطی فراهم شود تا سرمایه گذاران حس کنند که امنیت صددرصد و تضمین شده برای سرمایه گذاری وجود دارد.
قائم مقام وزیر کشور خاطرنشان کرد: فضا برای سرمایه گذاری و توسعه به معنی و مفهوم واقعی در استان زنجان محقق شده است که باید ادامه داشته باشد.
هاشمی یادآوری کرد: انتخاب استاندار دشوار است، زیرا این مسئول نماینده حاکمیت و رئیس جمهوری در استانها است.
وی ادامه داد: باید اعتماد عمومی و یکدلی در بین ملت و تعامل و همکاری با شخصیت های استان زنجان با تلاش استاندار بیشتر شود.
به گزارش ایرنا، در پایان این آیین فتح الله حقیقی به عنوان استاندار زنجان معرفی و از خدمات اسدالله دوریش امیری استاندار قبلی قدردانی شد.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.