به گزارش ایرنا، دکتر فتح الله حقیقی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید زنجان افزود: زمان حاضر دوره تقویت و ارتقای مقوم های اتحاد و وحدت است و همه گروه ها باید در این خصوص همکاری کنند.
وی اظهار داشت: امروز شعارهایی که درباره جوانان می دهیم باید بکاربگیریم و همه مدیران وظیفه دارند، از ظرفیت بانوان شایسته برای خدمت رسانی استفاده کنند چونکه شایسته بودن، خانم و آقا نمی شناسد.
استاندار زنجان بر ارتباط با رسانه ها تاکید کرد و ادامه داد: ایجاد بستر امنیت در کشور بزرگترین مصلحت است و کشور ما در شرایطی قرار دارد که باید ایستادگی کنیم و این ایستادگی بر اساس نقشه راهبردی باشد.
حقیقی، زنجان را مهد غیرت، شجاعت و تعصب خواند و خاطرنشان کرد: تقدیم 2 هزار و 945 شهید، 6 هزار و 943 جانباز و 559 آزاده به نظام نشان دهنده این است که در این استان آنچه توانایی داشته اند برای این کشور انجام داده اند.
وی اضافه کرد: ایجاد بستر امنیت در کشور و استان بزرگترین مصلحت است که باید به آن تمکین کنیم.
نماینده عالی دولت در استان زنجان با تاکید بر اینکه همه تعهدات دولت در سفر به استان را پیگیری و عملیاتی می کنم، افزود: تیم اقتصادی استان باید چابک‌سازی و تسهیلات ارائه شده به درستی مدیریت شود و طرح های عمرانی ضممن اولویت‌بندی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.
استاندار زنجان گفت: برای پیشرفت این استان در همه حوزه ها نقشه راه دارم که بزودی از طریق رسانه ها اعلام می کنم،
به گزارش ایرنا، در پایان این آیین فتح الله حقیقی به عنوان استاندار زنجان معرفی و از خدمات اسدالله دوریش امیری استاندار قبلی قدردانی شد.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.