اکبر نوروزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پیکارها نهم آذر امسال با حضور نفرات منتخب و برتر این سبک در سالن ورزشی شهر صائین قلعه از توابع استان زنجان و در رده مردان برگزار می شود.
وی اظهار داشت: این مسابقات در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار و ورزشکاران شرکت کننده در بخش کومیته (مبارزه) به مصاف هم خواهند رفت.
نوروزی با بیان اینکه مسابقات سبک پرفکت کاراته هر یک از رده های سنی در 6 وزن مختلف برگزار می شود، افزود: هر استان می تواند در هر وزن با یک ورزشکار منتخب حضور یابد.
دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: تاکنون 18 استان مختلف کشور برای حضور در این پیکارها اعلام آمادگی کرده اند که تهران، اصفهان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ازجمله این استان ها هستند.
نوروزی افزود: مسابقات بطور همزمان بر روی سه تاتامی (تشک) برگزار خواهد شد و ورزشکاران هر استان نیز به همراه یک مربی، یک سرپرست و یک داور، حضور خواهند یافت.
وی تعداد ورزشکاران رده های مختلف سنی فعال در ورزش کاراته زنجان را قریب 2 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در زمان حاضر زنجان از وجود 25 مربی زن و مرد در این رشته ورزشی، برخوردار است که 15 نفر آنان زن و 10 نفر مابقی نیز مرد هستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.