حسین زرطلب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های کشوری رده های سنی زیر 10 ، 12 و 14 سال دختران به میزبانی ساری در مجموعه تنیس مانی این شهر برگزار شد.
وی بیان کرد: در رده سنی زیر 10 سال تنیسورهایی از استان های قزوین، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و مازندران حضور داشتند.
وی ادامه داد: پاشازاده در دیدار فینال با قبول شکست مقابل فردخت علیمی از قزوین بر سکوی دوم ایستاد و هانا یقینی و الین معتمدی هر دو از آذربایجان شرقی به مقام سوم مشترک رسیدند.
دبیر هیات تنیس آذربایجان غربی گفت: در رده سنی 12 و 14 سال نیز به ترتیب مهرانه ظهوریان و یاسمن روحانی بر سکوی قهرمانی ایستادند.
وی اضافه کرد: چند روز گذشته نیز شهرزاد بانی سعید ملی پوش ارومیه ای موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز بخش 2 نفره مسابقات بین المللی جونیورز فدراسیون جهانی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران شد.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی و شهر ارومیه از جمله مناطق مطرح در رشته تنیس کشور به شمار می رود و مسابقات تنیس بین المللی جونیورز دختران و پسران در رده جوانان زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس و به میزبانی هیات تنیس آذربایجان غربی طی شهریور سال 1395 در میادین تنیس مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار شد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.