به گزارش ایرنا، مهدی نوایی روز یک شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مسابقات پینگ پنگ بازان شهرستان های تبریز، مراغه، بناب، میانه، مرند، جلفا و اسکو با هم به رقابت پرداختند که در پایان عرفان کنگری از جلفا به مقام نخست، امیرحسین جعفرفام از مراغه به مقام دوم و علیرضا دهقان پور و امیدکاظمی هر دو از مرند به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: مسابقات تور ایرانی نوجوانان پسر کشور دارای رنکینگ ملی است و نفرات برتر این مسابقات شانس حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی نوجوانان ایران را کسب می کنند.
نوایی به نتایج دومین رنکینگ کشوری کمان سنتی که به میزبانی گرگان برگزار شد نیز اشاره کرد و افزود: این دوره از رقابت ها با درخشش کمانداران مراغه ای و کسب یک مدال طلا و 2 برنز به پایان یافت.
وی افزود: در بخش نونهالان پارسا جهانی به مقام سوم، در بخش جوانان هانیه بهشتی به مقام اول و در بخش بزرگسالان روح الله صدرکریمی به مقام سوم دست یافتند.
وی افزود: این دوره از رقابت ها به میزبانی ورزشگاه 15 هزارنفری کریم آباد گرگان و با حضور 80 کماندار زن و مرد از 14 استان تهران، البرز، اصفهان، فارس، لرستان، کردستان، گلستان، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی،اردبیل، یزد و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان شد.
وی اضافه کرد: در چند ماه اخیر کمانداران مراغه توانسته اند 12 مدال کشوری و 10مدال استانی را در رقابت های مختلف کسب کنند.
حدود 6 هزار و 200 ورزشکار سازمان یافته در قالب 88 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
این شهرستان با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.