به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، دکتر محمدرضا دهخدا در مجمع انتخابات رئیس هیات‌ ورزش‌ های دانشگاهی استان زنجان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد، افزود: ایجاد تعامل، هماهنگی و ارتباط مستمر بین دانشگاه‏ ها و مراکز آموزش عالی کشور و بخش های مختلف ورزش کشور، یکی از اهداف مهم این فدراسیون است.
وی اظهار کرد: رویکرد هیات های ورزش دانشگاهی نیز همسو کردن فعالیت های ورزشی و تقویت ورزش قهرمانی و همگانی در سطح دانشگاه ها و استان است.
دهخدا ادامه داد: رویکرد فدراسیون نیز تعامل با بخش های مختلف ورزش کشور است و برگزاری این جلسه در اداره کل ورزش و جوانان نیز آغاز خوبی برای شروع همکاری بین دانشگاه و ورزش استان می باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز حمایت این اداره کل از هیات ورزش های دانشگاهی را اعلام کرد و گفت: هیچ فرقی بین این هیات و سایر هیات های ورزشی این استان وجود ندارد.
علی خلیلی افزود: این اداره کل در حد وسع و توان هرگونه حمایتی که لازم باشد در راستای تقویت ورزش استان انجام خواهد داد.
در این مجمع انتخابات، سعید احمدی مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با کسب 12 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات ورزشی دانشگاه های استان زنجان انتخاب شد و از تلاش ها و زحمات دکتر آرش ترک سامنی، تقدیر به عمل آمد.
در این مجمع، دکتر سامنی، گزارشی از فعالیت هیات در زمان ریاست خود ارایه داد و پس از او نیز، احمدی رئیس جدید هیات گفت: اولویت این هیات به صورت کار تیمی خواهد بود و امیدوارم با حمایت مدیران بخش ها و مدیر کل ورزش و جوانان بتوانم برنامه های خود را عملیاتی کنیم.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.