با حضور 6 استان شمالغرب کشور همایش یافته‌های پژوهشی حوزه ورزش و جوانان با حضور دبیران شورای پژوهشی استان‌های منطقه دو کشور برگزار شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این همایش که در سرعین برگزار شد، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: یکی از راه‌های توسعه ورزش قهرمانی و همگانی بها دادن به اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی موثر و کاربردی است تا در این حوزه‌ها تحول جدی روی دهد.
بهرام آقاخانی خاطرنشان کرد: ما شاهد فعالیت‌های پژوهشی موثر و کاربردی در حوزه جوانان و ورزش هستیم به طوری که در استان اردبیل همه ساله چندین طرح اولویت‌دار مصوب و زمینه اجرایی شدن آنها فراهم می‌آید.
مسئول مرکز راهبری پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این نشست به مشکل نگرشی در حوزه‌های پژوهش‌های کاربردی در کشور اشاره کرد و گفت: تا زمانی که نگرش‌ها در این حوزه اصلاح نشود رفتار جدید رخ نخواهد داد.
حامد موذن بها دادن به حوزه تحقیقات و پژوهش را با تامین اعتبار مورد نیاز و تعریف اولویت‌های منطقه‌ای یادآور شد و بیان کرد: ما سال گذشته 14 عنوان طرح مطالعاتی ارائه کردیم که از بین آنها چهار مورد تصویب و برای انجام کارهای تحقیقاتی در این موضوعات وارد کار اجرایی شدیم.  
وی تعامل با دانشگاه‌ها و مراکز علمی را در ثمربخشی این حوزه یادآور شد و گفت: ما با دانشگاه آزاد و محقق اردبیلی تفاهمنامه‌هایی را به امضا رساندیم تا از ظرفیت آنها برای عملیاتی شدن طرح‌های کاربردی و راهگشا در بخش ورزش و جوانان و حل مشکلات پیش‌روی این دو حوزه بهره‌ بگیریم.
در این نشست هم‌اندیشی که دبیران شورای پژوهشی استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، زنجان، گیلان و اردبیل حضور داشتند هر یک از آنها دیدگاه‌های خود را در حوزه طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی، ضرورت برگزاری کارگاه‌های تخصصی، گستردگی برنامه‌های آموزشی، افزایش اعتبارات در این حوزه و کاربردی کردن این طرح‌های پژوهشی را خواستار شدند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.