به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری عصر پنجشنبه در آئین تجلیل از ورزشکاران و مربیان زنجانی اعزامی به مسابقات آسیایی و پارآسیایی 2018 جاکارتا افزود: مراودات بسیار زیبایی در ورزش وجود دارد که در واقع به اختلافات کشورها در میدان مسابقات، خط بطلان کشیده می شود.
وی اظهار داشت: ورزش و تحرک جسمانی برای داشتن سلامتی، نشاط و شادابی، امری ضروری بوده و باید این مقوله مهم در کنار سایر فعالیت ها وجود داشته باشد چراکه بهترین مسیر برای رسیدن به تندرستی و نشاط است.
درویش امیری افزود: ورزش در زندگی اجتماعی و شخصی، نقش اساسی دارد و می توان از آن در ایجاد فضای همدلی و صمیمیت و خوب بودن و داشتن زندگی زیبا، بهره گرفت.
استاندار زنجان با تاکید براینکه در ورزش می توان رقابت و رفاقت کرد و شادی و نشاط را به ارمغان آورد، گفت: امروز ورزش به یک پدیده مهم سیاسی تبدیل شده است و برگزاری مسابقات جهانی می تواند در بین ملت ها و کشورها، یک رقابت سالم سیاسی را بوجود آورد.
درویش امیری افزود: تمام کشورها با ادیان و اندیشه های مختلف و چهره ها و گرایش های فکری و فرهنگی متفاوت در میدان مسابقات حضور می یابند و فارغ از سلایق و اندیشه و گرایش و رنگ، به رقابتی سالم می پردازند.
درویش امیری ادامه داد: ورزش در عرصه اقتصاد نیز نقش مهمی دارد و کشور میزبان می تواند با برگزاری مسابقات جهانی به ثروتی عظیم دست یابد.
وی تصریح کرد: هر کشوری که در حوزه ورزش برنامه ریزی کرده و به ظرفیت های جوانان خود توجه داشته باشد بهره بیشتری را از این طریق خواهد برد و همچنین می تواند پرچم پرافتخار کشورش را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآورد.
8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.