دکتر حسن طغرانگار روز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وی اظهار داشت: هم اکنون مقوله مهم ورزش در دانشگاهها چندان جدی گرفته نمی شود که این مهم در دانشگاههای علمی و کاربردی بیش از گذشته احساس می شود.
این مسئول اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربری زنجان بصورت مقطعی سالانه درالمپیادهای مختلف ورزشی حضور پیدا می کنند که این رویه مستمر نیست.
طغرانگار خاطرنشان کرد: مقوله مهم ورزش در بین دانشگاههای دیگر نیز آنگونه که باید و شاید استمرار ندارد و بالندگی این بخش به تحقق زیر ساخت ها و بسترسازی ها نیاز دارد.
این مسئول ادامه داد: دانشجویان دانشگاههای مختلف بدلیل تحصیل و انجام کارهای مختلف زمان کمتری برای فعالیت های ورزشی دارند، در حالی که توجه ویژه به این بخش به پویایی و نشاط روحیه فردی منتهی می شود.
وی اضافه کرد: گسترش و ترویج ورزش در بین دانشجویان؛ فرد را از گرایش به آسیب های اجتماعی از جمله مصرف مواد مخدر و حتی استعمال قلیان مصون نگه می دارد و به این حوزه باید بیش از گذشتته توجه شود.
رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان خاطر نشان کرد: با توجه به کارهای انجام گرفته در دانشگاه جامع علمی و کاربردی توسعه بخش ورزش ،چندان رضایت بخش نیست که امیدواریم این مهم با ساز وکارهایی رویه بهتری داشته باشد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون حدود سه هزار و 400 در یک مرکز وابسته این واحد در ابهر و 18 مرکز مستقل نیز تحت نظر این واحد دانشگاهی تحصیل می کند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.