علی خلیلی، شامگاه شنبه در آئین افتتاح سومین نمایشگاه عکس پیشکسوتان ورزش استان که در مجموعه تاریخی فرهنگی شهرداری زنجان (کارخانه کبریت سابق) برگزار شد، افزود: پیشکسوتان، سرمایه های ارزشمند ورزش زنجان هستند که باید از معرفت، علم، تجربه و اندیشه های آنان در جهت رشد، توسعه و شکوفایی ورزش این استان بهره بیشتری گرفت.
وی با تاکید براینکه پیشکسوتان، مسیر رشد و تعالی هرچه بهتر و بیشتر را برای فعالن در عرصه ورزش زنجان نشان می دهند، اظهار داشت: ورزش زنجان هرچه دارد به برکت وجود پیشکسوتان است و تجارب ارزشمند آنان می تواند راهگشا در مسیر رشد و بالندگی ورزش این استان باشد.
خلیلی افزود: از پیشکسوتان انتظار می رود همواره در کنار ورزش باشند و در این میان شهرداری و شورای شهر زنجان نیز این اداره کل را در پیشبرد اهداف ورزش کمک کار هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به رقابت های آسیایی و پارآسیایی 2018 جاکارتا اشاره کرد و گفت: از این استان برای حضور در مسابقات آسیایی 17 ورزشکار و چهار مربی و برای پاراآسیایی نیز 15 ورزشکار با پنج مربی اعزام شدند که نشان از توانمندی ورزش زنجان است.
خلیلی با بیان اینکه ورزشکاران اعزامی با کسب نشان های مختلف برای ایران و زنجان، فخرآفرینی کردند که این مایه فخر و مباهات ورزش این استان است، افزود: زنجان در این دوره از بازیهای آسیایی و پارآسیایی در مجموع سه نشان طلا، یک مدال نقره و هشت برنز به دست آورد.
رئیس انجمن پیشکسوتان ورزش استان زنجان نیز گفت: این نمایشگاه می تواند مردم به ویژه ورزشکاران نوجوان و جوان فعال در حوزه ورزش را با تلاش های پیشکسوتانی که در میادین ورزشی فخرآفرینی های بسیار کردند آشنا سازد.
ابوالفضل خلیلی افزود: پیشکسوتان به عنوان ریشه های این عرصه تاثیرگذار در سلامت افراد و جامعه هستند که باید از دانش و تجربیات ارزنده آنان در ارتقا سطح ورزش بهره مند شد.
وی با بیان اینکه ورزش باید در میان خانواده ها نهادینه تر شود، اظهار داشت: زنجان از قطب های ورزش ایران است که قرار گرفتن در این جایگاه مدیون پیشکسوتانی است که به رغم امکانات کم و محدود، فخرآفرینی کردند و با حضور خود در این عرصه، ورزشکارانی توانمند تربیت کردند.
خلیلی از تمام هیات ها و پیشکسوتان ورزش زنجان خواست با دراختیار قرار دادن عکس های قدیمی، این انجمن را در برگزاری هرچه موفق تر چهارمین نمایشگاه عکس در سال 97 یاری دهند.
به گزارش ایرنا، نخستین نمایشگاه عکس پیشکسوتان ورزش استان زنجان در مرداد سال 95 و دومین نمایشگاه نیز از 22 تا 27 مرداد 96 در همین محل گشایش یافت.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.