به گزارش ایرنا، ایوب بهتاج شامگاه سه شنبه در نشست مطبوعاتی که به مناسبت هفته ازدواج و روز خبرنگار برگزار شد، افزود: ما همواره از خبرنگاران استقبال و صادقانه و اخلاق مدارانه با آنان برخورد می کنیم و همواره خواستار نقد درست بر اساس حقایق و واقعیت‌های ورزش جامعه هستم.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در مورد اماکن ورزشی استان گفت: در 3 ماهه نخست امسال با کار شبانه ‌روزی در مجموع 30 میلیارد تومان بودجه و اوراق جذب و بعد از ایام تعطیلات نوروز نیز 19 پروژه راکد دوباره آغاز به کار کرده است.
وی با اشاره به انتقاداتی که در رابطه با برگزاری مسابقات مختلف توسط اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی وجود دارد، گفت: در هر کاری ممکن است ایراداتی باشد اما مهم رفع ایرادات است و تلاش می کنیم که این امر فقط با همکاری تمام فعالان عرصه ورزش استان میسر می ‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در مورد شرایط ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز هم یادآوری کرد: تغییراتی در این ورزشگاه خواهیم داد.
وی همچنین عنوان کرد: در تیرماه در جلسه شورای تأمین بحث مشکلات هواداران در ورزشگاه یادگار امام (ره) تشریح و بررسی شد و تمام اعضای شورا قبول کردند که ضمن اصلاح پارکینگ‌ها، هر 3 درب ورودی ورزشگاه مورد استفاده قرار گرفته و علاوه بر تغییر جایگاه گزارشگر تغییرات عمده دیگری نیز صورت پذیرد.
بهتاج اظهار کرد: فکر می ‌کنم تا دو ماه آینده رختکن‌های ورزشگاه تغییر و تا 3 برابر بزرگتر ‌شود، برخی امکانات روز جهان را نیز ایجاد می ‌کنیم تا این ورزشگاه به ورزشگاهی استاندارد و مورد قبول تبدیل شود و تلاش می شود هیچ هواداری مسیر ورزشگاه را به صورت پیاده طی نکند.
وی با اشاره به حضور ورزشکاران استان در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی خبر داد: طبق آخرین آمار 18 ورزشکار ما در این مسابقات شرکت می کنند و 4 همراه نیز به عنوان داور، سرمربی در کنار کاروان کشورمان حضور خواهند داشت.
بهتاج گفت: از تیراندازی با کمان استان 3 ورزشکار، در تکواندو نیز 3 ورزشکار از آذربایجان شرقی راهی مسابقات خواهند شد که هر سه نفر امید کسب مدال طلا دارند و در دوچرخه سواری 3 سهمیه و یک سرمربی، شنا و شیرجه 2 سهمیه، در شمشیربازی یک سهمیه، در هندبال یک سهمیه، در ورزش های سه گانه نیز بهزاد نوبری به عنوان ورزشکار آذربایجان شرقی تنها نماینده کشورمان در این مسابقات است و در کشتی نیز به پرویز هادی به عنوان نماینده استان امیدواریم و در فوتبال هم 2 سهمیه خواهیم داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، در مورد مباحث مربوط به انحلال باشگاه شهرداری تبریز گفت: صورت‌ جلسه ابلاغی شورای حل اختلاف تاکنون به شهرداری ابلاغ نشده است.
وی توضیح داد: این جریان به انحلال باشگاه شهرداری مربوط نمی شود بلکه استناد بر این است که سازمان ورزش شهرداری نمی‌ تواند وجود داشته باشد اما ورزش شهرداری باید زیرمجموعه معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان در مورد باشگاه گسترش فولاد هم خاطر نشان کرد: باشگاه گسترش فولاد نیز به درپاد تبریز تغییر نام یافته و این ‌طور نیست که شخص من این موضوع را تأیید کنم، تا بدین لحظه هیچ تقاضایی از طرف آذربایجان غربی یا استان‌های دیگر مبنی بر خرید امتیاز این باشگاه نیامده و نمی ‌توانیم در مورد چیزی که هنوز اقداماتی برای آن نشده، حرف بزنیم.
وی در مورد فروش امتیاز باشگاه گسترش فولاد و تغییر نام ماشین‌سازی تبریز گفت: در بحث حرفه‌ ای، مالک باشگاه می ‌تواند با ضوابط و شرایط قانونی فدراسیون فوتبال، امتیاز و سهام باشگاه را به مالک دیگر منتقل و یا به فروش برساند و همچنین ماشین ‌سازی تبریز به عنوان تیم لیگ برتری ما تصویب شده است.
بهتاج در مورد اینکه آیا با انحلال باشگاه شهرداری تبریز ممکن است تور دوچرخه ‌سواری آذربایجان نیز منحل شود، جواب داد: 16 مهرماه تور دوچرخه ‌سواری آذربایجان برگزار می‌شود و تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز هم حضور قدرتمندی در این تور خواهد داشت.
وی تاکید کرد: ما نمی‌ خواهیم پول‌های میلیاردی را به بازیکنان استان‌های دیگر بدهیم تا در بازی‌های آسیایی نماینده استان‌های مختلف باشند بلکه تلاش می ‌کنیم این سرمایه ‌گذاری برای بازیکنان بومی خودمان باشد و به مالک باشگاه تراکتورسازی نیز این موضوع یادآوری شده که باید دغدغه ما حضور کریم باقری‌ها و خطیبی‌ها در میادین فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی باشد.
بهتاج ادامه داد: شهرداری تبریز این راه را آغاز کرده و در رشته‌های مختلف فرصت پیشرفت را برای استعدادهای بومی ایجاد کرده است و شهرداری تبریز امسال با بومی‌سازی در لیگ یک فوتبال بازی می‌کند و جوانان به این امیدوارند که با حضور در شهرداری می ‌توانند پیشرفت کنند.
در پایان این مراسم از خبرنگاران ورزشی نویسان و عکاسان ورزشی استان آذربایجان شرقی با اهدا لوح و یادبود تجلیل به عمل آمد.
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.