مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تاکنون 2 هزار و546حلقه لاستیک بین ناوگان حمل ونقل جاده ای استان توزیع شده است .

به گزارش ایلنا از زنجان، عبدالحسین علی اکبری در بازدید از پایانه بارصبای زنجان، گفت : اداره کل راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای استان با همکاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت و تشکل‌های صنفی رانندگان و عاملان فروش نسبت به توزیع لاستیک بین رانندگان اقدام کرده است و بر اساس ثبت نام رانندگان وسایل نقلیه حمل کالا درخواست لاستیک را مورد بررسی قرار داده و حواله لاستیک را صادرمی کند .

وی بااشاره به اینکه ازابتدای سالجاری تاکنون  بیش از 227 هزار و 426 برگ بارنامه صادر و 3 میلیون و 511 هزار و 552 تن کالا به مناطق مختلف کشور صادر شده است، افزود: سیمان، خاک معدنی، سیلیس، گازوییل، میلگرد، شمس آهن، گندم، سنگ آهن، رول کاغذ و چوب بیشترین کالاهای جابجا شده توسط ناوگان حمل ونقل جاده ای کالا در استان هستند.

علی اکبری تصریح کرد: 78 شرکت حمل و نقل کالا در سه پایانه باری و با بیش از چهار هزار دستگاه خودروی سنگین و 7 هزار و 140 نفر راننده دارای کارت هوشمندفعال در بخش حمل و نقل کالای این استان مشغول فعالیت هستند و سالانه بیش از 95 درصد جابجایی کالا در داخل استان زنجان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای انجام می شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تاکیدکرد: اخذ کمیسیون اضافی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای از رانندگان، ممنوع است و سامانه تلفن پاسخگوی 141 با داخلی پنج به منظور دریافت انتقاد، شکایت و دیدگاه فعالان این حوزه به ویژه رانندگان درباره دریافت کمیسیون اضافی، وضعیت خدمات رسانی درشبکه جاده ای، پرداخت نکردن به موقع کرایه و همچنین وضعیت عملکردی شرکت های حمل ونقل و دیگر نکات مورد نظر در دسترس است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.