علی خلیلی، روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه از 28 مهرماه امسال به مدت 6 روز و از ساعت 16 تا 21 شب برپا خواهد بود و بازدید برای عموم نیز آزاد است.
وی اظهار داشت: این نمایشگاه به همت انجمن ورزش پیشکسوتان ورزش استان و همکاری اداره کل ورزش و جوانان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان و به منظور گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، برگزار می شود.
خلیلی با بیان اینکه عکس های به نمایش گذاشته به صورت سیاه و سفید خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه قریب 300 قطعه عکس متنوع از ورزشکاران قدیم و پیشکسوت زنجانی فعال در رشته های مختلف ورزشی به منظور تماشا در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: این عکس ها که منحصر به فرد بوده و به سختی به دست آمده اند مربوط به ورزشکاران سال های دهه های 20 تا 60 است که به حتم مورد توجه خاص بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار خواهد گرفت.
خلیلی، معرفی پیشکسوتان ورزشی و آشنایی عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با پیشینه ورزش استان زنجان را از اهداف مهم برپایی این نمایشگاه ذکر و اظهار کرد: این نمایشگاه می تواند مردم به ویژه ورزشکاران نوجوان و جوان فعال در حوزه ورزش را با تلاش های پیشکسوتانی که با امکانات کم و محدود، در میادین ورزشی فخرآفرینی های بسیار کردند آشنا سازد.
رئیس انجمن پیشکسوتان ورزش استان زنجان گفت: پیشکسوتان ورزش به عنوان ریشه های این عرصه تاثیرگذار در سلامت افراد و جامعه هستند که باید از دانش و تجربیات آنان در ارتقا سطح ورزش بهره بیشتری گرفت.
به گزارش ایرنا، نخستین نمایشگاه عکس پیشکسوتان ورزش استان زنجان در مرداد سال 95 و دومین نمایشگاه نیز از 22 تا 27 مرداد 96 در محل موزه کارخانه کبریت زنجان گشایش یافت.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.