نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان شب گذشته (شنبه ۱۴ مهر) به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از بازدید بیش از 41 هزار نفر از نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها استان زنجان که از 9 تا 14 مهر در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان دایر شده بود، خبر داد.

فاطمه کرباسی به فروش 4 میلیارد ریال بن کتاب در طول نهمین نمایشگاه کتاب ناشران کشور اشاره کرد و گفت: بن های کتاب تا ساعت ۱۸ دیروز به پایان رسید ولی مردم همچنان به خریدهای خود ادامه دادند.

وی با اشاره به اینکه ارقام مربوط به خرید کتاب به صورت نقد متعاقبا اعلام خواهد شد، گفت: نمایشگاه تا ساعت 21 هر روز دایر بود ولی در دو روز پایانی به جهت استقبال علاقمندان تا ساعت 22 تمدید شد.

این مقام مسئول به استقبال علاقمندان و مسئولان نهادها و ارگان‌ها از سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: 35 غرفه در این بخش دایر شده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به حضور ناشران مطرح کشوری در این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و گفت: 300 غرفه هم به بخش نهمین نمایشگاه ناشران کشور در زنجان اختصاص یافته بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.