به گزارش ایرنا، خلیل آقاجانلو شامگاه چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه الکامپ در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اغلب اقدامات و خدمات این اداره کل در ارتباط با مردم است و از همین رو اشخاص مختلفی برای دریافت استعلام یا مجوز به این اداره کل مراجعه می کنند.
وی یادآورشد: هرساله سه تا چهار هزار استعلام به این اداره کل در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی وارد می شود که باید مورد بررسی و پاسخدهی قرار گیرد.
آقاجانلو اظهار داشت: از سال 96، با توجه به حجم بالای استعلام های وارد شده، موضوع ارائه خدمت الکترونیک در همین زمینه در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: بر همین اساس تفاهم نامه ای با دفاتر پیشخوان دولت منعقد شد تا از این پس مردم با مراجعه به این دفاتر به آسانی بتوانند با ارائه مدارک، درخواست خود را ارسال و در صورت نبود مشکلاتی از جمله مسائل حقوقی، معارض و اختلافات، حداکثر طی یک هفته پاسخ استعلام خود را دریافت کنند.
وی خاطرنشان کرد: با این خدمت، ارباب رجوع دیگری نیازی به اداره کل در استان یا شهرستان ها ندارد و می تواند به آسانی و در کمترین زمان پاسخ خود را دریافت کند.
آقاجانلو ادامه داد: این اداره کل یکی از اعضای پنجره واحد سرمایه گذاری استان زنجان هم به شمار می آید و به استعلام های وارد شده از این طریق هم پاسخ می دهد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: یکی دیگر از بخش هایی که این اداره کل با آن در ارتباط است، روستاییان و دامدارانی به شمار آید که برای دریافت پروانه چرا مراجعه می کنند.
وی اضافه کرد: این گروه هم می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان یا در صورت دسترسی به اینترنت، پروانه خود را از طریق سامانه تمدید کنند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: یکی از اقدامات مهمی که این اداره کل در دست اجرا دارد، موضوع تهیه کاداستر زمین های ملی است.
وی با بیان اینکه 56 درصد مساحت استان را زمین های ملی تشکیل می دهند، افزود: این اراضی از نظر اکولوژیکی، گردشگری، تولیدات گیاهی، تامین علوفه و اشتغالزایی اهمیت دارند.
آقاجانلو یادآورشد: امسال بناست طرح کاداستر 100 هزار هکتار از این زمین ها تهیه شود و به این طریق نقشه های به روز و دقیقی برای استعلام ها در اختیار قرار گیرد.
ششمین نمایشگاه الکامپ زنجان از سوم تا ششم مهر در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین دایر است.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.