مظاهر قنبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشن عاطفه ها با هدف جمع آوری کمک‌های خیران برای دانش آموزان تحت‌ حمایت کمیته‌امداد در روزهای 15و 16شهریور امسال با شعار' لبخند مهر ،بسته به مهر شما ' با برپایی پایگاه ها در میادین شهرها و مصلی های نماز جمعه آغاز شد.
وی اظهار داشت: تاکنون خیرین و نیکوکاران سلطانیه ای 52 میلیون تومان کمک کردند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 35 میلیون تومان بود.
قنبری افزود: از مجموع کمک های انجام گرفته و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید حامیان و خیران سلطانیه ای با اهدای کیف و کفش و لوازم التحریر به ارزش 19میلیون تومان گل لبخند را بر لبان دانش آموزان یتیم این دیار نشاندند.
وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته مرحله دوم جشن عاطفه ها 11 مهر امسال در 40 مدرسه این شهرستان برگزار می شود.
رئیس کمیته امداد شهرستان سلطانیه ادامه داد: هم اکنون 145دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد در مقاطع مختلف در مدارس این شهرستان مشغول به تحصیل هستند و تلاش شده برای همه این دانش آموزان لوازم التحریر و سایر ملزومات تحصیلی تهیه شود.
وی بیان کرد: با اقدامات انجام گرفته دانش آموزان بازمانده از تحصیل در این شهرستان و برای دریافت خدمات مورد نیاز شناسایی شده و مشکلی در این بخش وجود ندارد.
این مسئول ادامه داد: هم اکنون کمیته امداد سلطانیه به یکهزار خانوار تحت پوشش بصورت تک و چند خدمتی خدمات ارائه می کند و در صورت نیاز نیز افراد واجد تحت پوشش قرار می گیرند.
به گزارش ایرنا، شهرستان سلطانیه با 30 هزار نفر جمعیت در 40 کیلومتری از مرکز استان زنجان قرار دارد.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.