روابط عمومی کمیته امداد کرمانشاه به نقل از حسین خدرویسی اعلام کرد: امسال مراسم جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور طی 2 مرحله در استان برگزار می شود.
وی افزود: یکی از روش های الکترونیکی پرداخت کمک از سوی مردم نیکوکار استان، مراجعه به پایگاه های اطلاع رسانی کمیته امداد به نشانی www.emdad.ir است، همچنین مردم خیر می توانند کمک های خود را از طریق اپلیکیشن های سنا، بله، سکه، آپ و دستگاه های خودپرداز بانک ها به دانش آموزان بی بضاعت اهدا کنند.
خدرویسی همچنین با اشاره به سامانه الکترونیکی نیکوکاری کمیته امداد اظهار کرد: خیران می توانند با شماره گیری کد #083*8877* از طریق تلفن های همراه، کمک های خود را در جشن عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند اهدا کنند.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه شماره حساب 0109390939009 این نهاد نزد بانک ملی و شماره کارت 6037991899939627 را نیز برای دریافت کمک های نقدی اعلام کرد و گفت: مرحله نخست جشن عاطفه ها تا فردا (جمعه شانزدهم شهریور) با استقرار پایگاه های ویژه در مصلاهای نماز جمعه ادامه می یابد.
وی در خصوص مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز گفت: مرحله دوم این جشن ملی روز چهارشنبه 11 مهر با حضور و مشارکت دانش آموزان در سطح مدارس استان برگزار خواهد شد.
خدرویسی افزود: در این مرحله دفاتر کمیته امداد، ستادهای مرکزی شهرستان ها و مراکز نیکوکاری استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی هم استانی ها خواهند بود.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه در جشن عاطفه های سال گذشته بیش از 25 میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی مردم نیکوکار استان به دانش آموزان بی بضاعت کمک شد، ابراز امیدواری کرد کمک های امسال بیشتر از سال گذشته باشد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت 78 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد دارد که بیش از پنج هزار خانوار آن فاقد مسکن هستند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.